Hoe tevreden ben je over onze klantenservice?
Kun je in de webshop gemakkelijk vinden wat je zoekt?
Hoe tevreden ben je over onze bestelprocedure?
Hoe tevreden ben je over de aflevering van je bestelling?

Slachtoffer oplichting

Helemaal niet!

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Let op! Onderstaande zou niet over deze verkoper gaan maar over een verkoper op Bol.com met dezelfde naam;

Kijk a.u.b. uit voor deze verkoper. Het komt allemaal super betrouwbaar over omdat het van een echte dierenarts zou zijn maar ik heb namaak seresto banden ontvangen. Dit is aan mij bevestigd door de fabrikant elanco. Vervolgens is het bijna een dagtaak om je geld terug te krijgen omdat ze de retouren niet verwerken! Dus je bent gewaarschuwd ook als je band niet werkt weet je nu waar dat aan ligt. Dierenapotheek.nl verkoopt je voor de volle prijs namaakbanden van €2,50!! Je krijgt ook niet hetzelfde blik als op de verkoopfoto staat....

Reactie Dierenapotheek.nl:

Beste heer/mevrouw,
Wij hebben u per mail gesproken over deze review. Wij hebben u verteld dat wij niet de winkel zijn waar u deze bestelling heeft geplaatst. U heeft via bol.com een product gekocht van een verkoper die bijna dezelfde naam als die van ons gebruikt. Wij hebben contact opgenomen met Bol.com en zij hebben ons verteld dat de desbetreffende verkoper inmiddels is uitgesloten van hun website.
We vinden het heel erg vervelend dat u deze ervaring heeft meegemaakt. Wij kunnen u garanderen dat wij (dierenapotheek.nl) uitsluitend officiële producten verkopen.

Score voor Dierenapotheek.nl: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en familie? Nee
Aangekocht product: