Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Ferry

Deurmarkt.com ZEER SLECHTE BEDRIJF!

Uw ervaring

Onlangs heb ik een binnendeur gekocht voor ruim €600.

Helaas ben ik erachter gekomen dat de deur een beschadiging had. Vervolgens heb ik het bedrijf gemaild met foto’s.

Reactie die ik via de mail krijg
“dergelijke schades, als we het al zo mogen noemen, vallen volledig binnen het acceptabele” (afzender mail staat er niet eens bij).

Vervolgens bel ik het bedrijf en meld ik dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb tenslotte €600 voor één binnendeur betaalt! Enige antwoord die ik krijg is dat het een kleine moeite is om de deur te plamuren, schuren en af te lakken….

Dus mijn conclusie, zeer slecht en onprofessionele bedrijf! Zal dit bedrijf dan ook niet aanbevelen. Gr. Ferry

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Ferhat,
Hartelijk dank voor je review! Gelukkig kan iedereen via onderstaande link zien hoe ontzettend erg de deur in de grondverf is beschadigd: https://ibb.co/jR7DZj3
De clou van het verhaal is dat jij de gegronde deur zo wilt gaan gebruiken zonder het af te lakken. Dat is niet hoe je met dit materiaal om moet gaan. Vandaar dat wij er inderdaad niet zijn uitgekomen.
De stompe deuren zijn wit voorbehandeld Nero Legno deuren zijn voorzien van twee lagen UV watergedragen grondverf. Deze moeten worden afgeschilderd met verf op alkydbasis ( terpentine ) of met een verf op acrylbasis ( water ).
Team Deurmarkt.com - klantenservice

Score voor Deurmarkt.com: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Nero Legno Imola White blank vlak glas binnendeur