Steff Van oost

Goede service

Boudewijn Peeters

Geroba pakketbrievenbus Collu - Combo cortenstaal/zwart

Beste
Ik wil graag mijn ervaring delen over de aankoop van de brievenbus bij jullie bedrijf.

Beste

Ten eerste wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met de snelle levering van het product. De brievenbus werd keurig verpakt en op tijd bezorgd, wat ik erg op prijs stel.

Wat betreft de kwaliteit van de brievenbus ben ik ook zeer tevreden. Het product ziet er stevig en duurzaam uit, precies zoals ik had gehoopt. De brievenbus voldoet volledig aan mijn verwachtingen en ik ben er erg blij mee.

Tot slot wil ik ook nog een compliment geven aan jullie klantenservice. Ik had een vraag over de installatie van de brievenbus en werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Jullie medewerkers hebben mij goed geholpen en ik waardeer de goede service enorm.

Kortom, ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij jullie bedrijf en zal jullie zeker aanbevelen aan anderen. Bedankt voor de goede service en het kwaliteitsproduct!

Gevorg

Fantastisch en eerlijk. Correct gebracht

M.T.

Batobakken en aardbeistekjes.

THOMAS KNOOPE

Geen gezeik in mijn inbox.

Andre Lammers

Snelle levering..