Nele

Op 1 mei bestellen wij een hippe tiener bureaustoel als verjaardagscadeau voor onze dochter die op 9 mei 11 jaar werd.
Leveringstermijn = 8 tot 10 werkdagen, dus nipt, maar goed, we nemen het risico ons er bewust van zijnde dat ze misschien even zal moeten wachten.
Helaas...we zijn 25 mei en we wachten nog steeds!! Reeds 2 keer telefonisch contact opgenomen, wat al moeilijk is gezien ze enkel bereikbaar zijn tijdens de werkuren, zonder succes!
De laatste keer hadden ze mij gezegd dat ze contact zouden opnemen met hun koerierbedrijf en de levering snel zou plaatsvinden...dit is 2 weken geleden. Vandaag zijn ze niet bereikbaar wegens een verhuis, dus gezien ons ondertussen zeer teleurgestelde dochter, nog steeds wachtend op haar cadeau, heb ik zelf contact opgenomen met het koerierbedrijf.
Heel vriendelijke man die mij weet te vertellen dat helaas, zij niks hebben vernomen van designonline en dat inderdaad onze bureaustoel daar gewoon staat te wachten.
Uiteraard, gezien het een levering in België betreft, kan dit ook niet hals over kop geregeld worden, dus volgende week mogen we hem verwachten...stoel besteld op 1 mei, leveringstermijn 8 tot 10 werkdagen, mogen we hopelijk ontvangen op 29 mei.
Ik raad dus iedereen zeer sterk af zaken te bestellen via deze site, zeker als je deze wenst cadeau te doen of dringend nodig hebt!!

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, wij waarderen uw mening en begrijpen uw teleurstelling i.v.m. een verjaardag volkomen maar u heeft via Beslist.nl een LaForma bureaustoel gekocht en op 14 mei, de 8ste werkdag, was de bureaustoel bij ons aangekomen (binnen de aangegeven levertermijn). Wij en onze vervoerder hebben per e-mail getracht met u in contact te komen aangezien uw gegevens niet volledig waren. Op 25 mei is er alsnog telefonisch contact geweest en is de stoel op 29 mei uiteindelijk geleverd. Veel te laat weliswaar, wat wij uiteraard heel vervelend vinden en onze excuses daarvoor, maar het opsturen zonder volledige gegevens was voor ons geen optie. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.30 – 17.30 uur en reageren ook per e-mail en chat functie. Wij hebben uw voicemail ingesproken om met u in contact te komen n.a.v. uw review, helaas zonder resultaat. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24: 1/5
Zou je DesignOnline24 aanbevelen? Nee