Vreselijk bedrijf. Doen heel moeilijk met retourzendingen. Geld nog niet retour ontvangen.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, wij betreuren uw harde beoordeling. U heeft via Beslist.nl een tafellamp besteld die wij netjes en op tijd bij u hebben afgeleverd. Op 9 mei stuurt u ons per e-mail het simpele en wettelijke benodigde retour formulier. Daarna stuurt u ons nog een e-mail:
U: Ik wil graag met de meeste spoed van de lamp af. Wat moet ik nu doen?
Wij: Beste klant, dit staat beschreven in uw bestelbevestiging en op onze website https://designonline24.nl/klantenservice/retourneren Wat is de rede dat u met de meeste spoed van de lamp af wilt? Graag naar het retour adres zoals aangegeven.
U: Wat een gedoe. Ik zit liever in de zon. Moet de lamp naar Van Galen Logistiek BV of
naar DesignOnline24 en met welk bedrijf moet het dan verzonden worden?
Wij: Zoals aangegeven graag naar het opgegeven adres. U mag zelf bepalen met wie u verzend en hoe.
U: Waarom makkelijk en netjes als het ook onbeschoft en moeilijk kan. Ik heb Beslist al geïnformeerd naar de gang van zaken. De lamp is teruggestuurd met PostNL.
Op zondag 13 mei, slechts 1 werkdag later i.v.m. Hemelvaart en zonder dat wij uw lamp retour hebben ontvangen geeft u aan nog steeds uw aankoopbedrag niet te hebben ontvangen? Op maandag 14 mei proberen wij met u in gesprek te komen maar u verbreekt helaas de telefoon verbinding. Op maandag 14 mei hebben wij uw aankoopbedrag al teruggestort, ver binnen de wettelijke- termijn en procedures. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

Score voor DesignOnline24: 0.5/5
Zou je DesignOnline24 aanbevelen? Nee