Sjharlie Vos

Designer Dragonfly is nu al een paar jaar de vaste websitedesigner voor onze band Liptease. Het is belangrijk voor ons dat de gehele site goed up to date is. Soms krijgen we belangrijke shows op het laatste moment binnen en moet dit meteen aangekondigd worden. Uit ervaring kan ik zeggen dat Designer Dragonfly dit zeer professioneel en zo snel mogelijk regelt. Vaak moet de site aangepast worden ivm thema's. Ons zomerse festival seizoen ziet er anders uit dan onze kersttour die er in de winter aan komt. Wij bieden de foto's en wat ideeën aan en Designer Dragonfly zet dit om in een te gekke website met belangrijke verkoop links, email adressen, video's en noem het maar op. Een zeer klantvriendelijk bedrijf die waarmaakt waar ze voor staat!

Sterke punten zijn o.a. de snelle reactie tijd. Heb je een vraag of wil je graag iets aanpassen aan je site dan heb je vrijwel meteen een reactie terug. Wat ik ook een sterke kant vind is dat Designer Dragonfly met je mee denkt. Soms komen we als band met ideeën die wellicht niet mogelijk zijn op een website of niet mogelijk zijn binnen ons budget. Dit wordt niet meteen afgekaatst maar er worden andere mogelijkheden geopperd en meegedacht zodat het eindresultaat uitvoerbaar is en wij er 100% achter staan. Als laatste en één van de belangrijkste sterke punten is dat Designer Dragonfly te vertrouwen is! In het verleden hebben we met verschillende website bouwers gewerkt die hun beloftes niet konden waarmaken. Designer Dragonfly zegt duidelijk wat er binnen een bepaalde tijd afgemaakt kan worden en houdt zich hier ook netjes aan. Duidelijk en professioneel!

Score voor Designer Dragonfly: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw