Bezorging & Levertijd
Product
Website

Jennifer Cabo

Shampoo gekocht voor milde jeuk en sinds een week nu onuithoudbare jeuk daar de shampoo mijn hoofdhuid heeft gestript! Ik draag nu al enkele dagen een olie om mijn hoofdhuid te beschermen tegen verdere uitdroging! Aub mensen, niet gebruiken bij een droge hoofdhuid of milde jeuk of je huidbarrière wordt (nog meer) beschadigd. Ook zeer onaangename, megastroeve shampoo waarbij je lokken stroef worden. Dit kan niet liggen aan de ingrediënten die vermeld staan op de shampoo, dus ik vrees dat er niet eerlijk is geweest over de ingrediëntenlijst.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Jennifer,
Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te lezen dat u veel jeuk ervaart op uw hoofdhuid. Wij hebben u een mail gestuurd om samen te kijken naar het probleem.
AT14 is ontwikkeld voor de meest kwetsbare huid. De formulering van AT14 alsook de ingrediënten zijn van hoge kwaliteit. We hanteren kwaliteitscontroles en een dermatoloog en allergoloog kijken met ons mee. Van AT14 krijgen we veel positieve feedback van de vele gebruikers die dagelijks AT14 gebruiken. Maar dit betekent niet dat AT14 voor iedereen de oplossing is. Hierom willen we samen met u erachter komen waar het aan ligt.
We horen graag van u!
Dermatologie-winkel.nl