Bezorging & Levertijd
Product
Website

Yasmin Vd zee

Na het lezen van de andere reviews had ik voorafgaand veel vertrouwen in het product. Het product nu bijna drie weken in gebruik en helaas is mijn eczeem extreem verergerd. Eczeem over mijn gehele lichaam, wat ik niet meer kon verdragen en met deze zalf niet onder controle kreeg. Uiteindelijk ben ik helaas toch weer gebruik gaan maken van de hormoonzalf. Daarnaast baal ik wel dat ik al met al ongeveer 37,00 euro (2 tubes) kwijt ben aan een product wat voor mij niet gewerkt heeft.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Yasmin Vd Zee,
Hartelijk bedankt voor uw review/bericht!
Graag stuur ik u een reactie met wat informatie wat mogelijk uw ervaring verklaart.
Eczeem is (zoals u weet) een onderliggende huidaandoening. DerMel kan deze huidaandoening niet behandelen, maar kan helpen om symptomen van jeuk en roodheid te verminderen. Bij eczeem komen er echter momenten voor dat er een opleving is in de ernst van de klachten. Op deze momenten kan het zo zijn dat DerMel inderdaad niet toereikend is om de symptomen van de aandoening te verlichten. Op zulke momenten is er helaas vaak toch een behandeling met een geneesmiddel zoals hormoonzalf nodig. Wanneer de opleving weer vermindert is, kunt u DerMel eventueel weer gebruiken voor verdere verlichting van de symptomen.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dermatologie-winkel.nl

Score voor Dermatologie-winkel.nl: 2.5/5