Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Matig. Wij hebben schade aan de nieuwe keukenkast doordat de sjouwfeur van de meubeltaxi het uit zijn handen heeft laten vallen. Wij zouden teruggebeld worden over de schade, maar dit gebeurt niet. Daarbij krijgen we maximaal 50 euro vergoeding, waar we nooit een nieuwe keukenkast van kunnen kopen. Bovendien kwam de sjouwfeur een uur voor het tijdslot de meubelen brengen. Waarom spreken we dan een tijd af? Tot slot was de beschikbaarheid slecht. Wij wilden onze nieuwe keuken een week voor kerst laten leveren, maar dit kon op zijn vroegst pas 2 weken later.

goedkoop

schadevergoeding verbeteren als schade door eigen fouten worden gemaakt. Op tijd komen. Als je te vroeg bent, ga dan eerst een kop koffie drinken.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste klant,
Bedankt voor het schrijven van een reactie. U geeft aan dat er schade is ontstaan. Erg vervelend natuurlijk. U kunt dan een schadeclaim per e-mail in te dienen. Wij hebben nog geen schadeclaim van u ontvangen.
De periode rond kerst is altijd het drukst voor ons en voor veel andere bedrijven. Onze excuses dat we u niet op het gewenste moment hebben kunnen helpen.
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: