Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Kooij

Slecht.
Op de afgesproken tijd moest ik zelf bellen waar ze bleven. Na een half uur werd er verteld dat er een vertraging was van 2 uur. (Kan gebeuren maar laat het weten).
Bij aankomst hadden ze nog troep van de vorige klant in de bus. Naar mijn mening paste daardoor alle spullen ook niet in 1 x in de bus.
Tijdens het rijden van A naar B (normaal gesproken 3 minuten rijden) presteerde de chauffeur het om zo om te rijden dat het voor hun 15 minuten duurde. En zelfs met het terugrijden naar A reed hij verkeerd omdat hij zei de weg te weten. Dit heeft veroorzaakt dat wij uitliepen.
Tijdens de verhuizing hadden de chauffeurs een kast uit elkaar geschroefd. Hierbij heeft de chauffeur 4 belangrijke schroeven van een la mee genomen. Deze werd de dag erna op de brievenbus gedaan. Nu, 3 weken later heb ik deze nog niet binnen. Een week geleden zelfs een update gevraagd maar tot op heden NIKS gehoord.
SLECHT
Geen afspraken na kunnen komen!

Kom afspraken na!

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste mevrouw Kooij,
Mijn excuses voor hoe zaken zijn gelopen. Wij waren veel te laat en de Sjouwfeur heeft u hierover niet goed geinformeerd. Met het rijden van A naar B is niet geheel duidelijk wat er is gebeurd. Mogelijk heeft de Sjouwfeur 1 verkeerde afslag genomen wat in Amsterdam nog wel eens kan leiden tot een flink stuk omrijden.
U had een 15m3 verhuisbus besteld en wij hebben een 19m3 verhuisbus gestuurd. U heeft dus effectief over minimaal 15m3 kunnen beschikken. We moesten uiteindelijk 2 keer rijden, omdat u wat meer spullen had. Het half uurtje dat het langer duurde hebben wij u niet in rekening gebracht.
Ik heb navraag gedaan bij de klantenservice waarom u niet bent terug gebeld. In het proces is dit mis gegaan. Wij hebben hier lering uit getrokken en pakken dit voortaan anders aan.
De schroefjes zijn door ons direct de volgende dag op de bus gedaan, maar bij de post waarschijnlijk zoek geraakt. Uit ons gesprek van zojuist begrijp ik dat IKEA de schroefjes kosteloos opstuurt waarmee uw kast gelukkig weer gemonteerd kan worden.
Bedankt voor uw complete recensie. Wij hadden dit beter aan kunnen pakken en trekken lering hieruit.
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: