R. in 't Veld

Wij zijn bijzonder tevreden over de gehele gang van zaken geleverd door dit mooie bedrijf, in handen van Leon Van der Horst en echtgenote Ilse. Een dikke pluim zeker voor verkoopster Colinda, direct al na onze binnenkomst in het fraaie pand verwelkoming met een lekker bakkie koffie. Het kan op deze manier al niet meer stuk dus. Colinda weet van aanpakken, doch niets maar ook niets werd ons opgedrongen. Deskundig advies hoog in het vaandel bij haar. Goed opgeleid door Boss Leon. Boxspring kenden wij al van jaren geleden in het pand aan de Mercuriusweg te Waddinxveen, dus het sprak voor zich ons opnieuw te wenden tot dit topbedrijf. De bestelling, gevolgd door perfecte niets op aan te merken goede aflevering van twee uiterst keurige bezorgers maakte het plaatje compleet. Na enkele nachten te hebben doorgebracht op de heerlijke "Tempur" - matrassen, rest ons alleen maar veel lof naar dit bedrijf!!!

Koffie, geduld en vooral eerlijkheid!

Ga zo lekker door!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Geachte R. In't Veld,
Wat een geweldige recensie! Bedankt voor opnieuw het vertrouwen in onze firma. Uiteraard ook voor het compliment voor Colinda. Nog veel en lang plezier toegewenst met uw mooie Tempur combinatie. Als uw Tempur matrassen over 10 tot 15 jaar aan vervanging toe zijn, bent u natuurlijk weer van harte welkom. Met dank namens het hele team van Boxspringspecialist van der Horst.

Score voor deboxspringspecialist.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Tempur matrassen