Trip

Had mijn vriendin op haar verjaardag een bos bloemen laten bezorgen.
Helaas bij aankomst was het geen vers bos bloemen want de rozen was meer steel dan bloem .
Had hun een e-mail toegezonden hierover en kreeg ik netjes een e-mail berichtje terug.
Naar aanleiding van deze e-mail zijn wij tot voor beide partijen tot een zeer goede en tevreden oplossing gekomen.
Ze kreeg spontaan een nieuw bos bloemen die uitstekend waren.Mijn complimenten hiervoor.

De bloemist laat het niet op zijn beloop als het niet goed is maar maakt er wel degelijk gelijk werk van en komt zijn afspraak ook nagekomen. De nieuwe bosbloemen die mijn vriendin had gekregen was "SUPER". Niets op aan te merken ..vakwerk..!!!
De volgende keer zal ik daar beslist weer bloemen bestellen.In één woord een "TOPBEDRIJF" met zeer goede service en een aanrader voor anderen .

Tis een top bedrijf die kwaltijd levert.Overal kan er wel eens iets misgaan zo was het hier ook. Maar met overleg is alles toch weer goed gekomen. Kortom neem even contact met hun op en weet zeker dat het goed zal komen. Dit is een tip als er bij een ander eens iets mis mocht gaan of dat je niet tevreden bent.

Score voor DeBloemist.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 47