Paul Bijlsma

Ik woon in Thailand en kom ongeveer eens per jaar naar Nederland om wat lezingen te geven. Dat combineer ik dan met familiebezoek. Ik heb inmiddels twee keer gebruik gemaakt van de diensten van Dealerlease. Ik heb een paar negatieve reacties gezien op internet, maar ik herken deze ABSOLUUT niet!! Vanwege een wijziging in mijn retourvlucht leverde ik de auto eerder in dan gepland en ik kreeg de niet genoten dagen netjes gerestitueerd. Toen de bezorging van de auto door een misverstand misging werden de bezorgkosten gerestitueerd, evenals de minder genoten dag.
De eerste auto was een Peugeot 108. Vanwege het beestenweer zag de auto er bij teruggave niet uit. Ik kon hem ook niet laten wassen wamt vanwege de vorst was de plaatselijk wasstraat van mijn verblijfplaats gesloten. Voor het schoonmaken van de auto werden mij kosten in rekening gebracht en dat vond ik terecht. De tweede was een Fiat 500. Nostalgie, dacht ik, maar zeker geen aanrader. Maar dat was mijn keuze dus niet aan Dealerlease toe te rekenen. Er zijn waarschijnlijk ook mensen die het een geweldige auto vinden. Ik kies de volgende keer wel weer een Peugeootje.
Wel een tip: controleer de auto bij ontvangst nauwkeurig. Overigens vond ik geen andere beschadigingen dat die al waren aangegeven. Maar dat moet je bij iedere autoverhuurder ook doen. En, lever hem in zoals je hem kreeg: schoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben (misschien door mijn juridische achtergrond) heel erg van afspraken. Dealerlease antwoordt altijd prompt en met een eerlijk advies.
Als er iets mis gaat, zoals bij mij de bezorging van de tweede auto, dan wordt er meteen naar een oplossing gezocht en zonder verzoek daartoe een tegemoetkoming aangeboden voor het ongemak.
Ik heb met verschillende medewerkers en medewerksters contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Score voor Dealerleasing.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: 1x Peugeot 108 e n 1x Fiat 500