Paul Bijlsma

De tweede keer dat ik voor een korte tijd een auto nodig heb tijdens een verblijf in Nederland. Gewoon even per mail vanuit Thailand geregeld met Henry van de Ven. Snelle reactie, to-the-point en toch gezellig. Adreswijziging geen probleem. Kortom: Zoals het hoort, klantgericht, goed advies (m.n. wat betreft het verwachte aantal km's) met een gepaste dosis humor als kerk op de taart.
De overeenkomst werd verder behandeld door een andere afdeling, door Bianca. Vanwege mijn verblijf in Thailand is bellen via KPN vreselijk duur en op mijn verzoek om communicatie via Whatsapp reageerde zij direct goed. Wederom een goede communicatie. Een klein probleempje wat betreft de wijze van betaling bleek in het geheel geen probleem te zijn. Wederom to-the-point, vriendelijk en klantgericht.
Een verademing om met dit bedrijf zaken te doen!

Beschrijf hier uw ervaring

De vorige keer werd de auto als nieuw afgeleverd. Het was de rit naar Oss waard. Helaas was het tijdens het gebruik echt beestenweer en kon ik de auto vanwege de vorst niet wassen of laten wassen. Hij zag er niet uit, maar daarvoor was alle begrip. Ik hoop nu op beter weer.

Reactie Dealerleasing.nl:

Geachte heer Bijlsma,
Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie.
We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf, dit horen we natuurlijk graag.
We doen onze best om de service altijd zo hoog mogelijk te houden.
DealerLeasing B.V.

Score voor Dealerleasing.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: korte lease