Bijzonder slecht. We hadden gereserveerd voor een tafeltje om 20.30u. Bij binnenkomst bleek er geen tafeltje beschikbaar te zijn en werden we geplaatst op een plek waar niet veel later de tafels weggeruimd zouden worden. We konden vast bestellen en als het eten geserveerd zou worden zou er wel plek zijn. Om een lang verhaal kort te maken hebben we aan 4 verschillende tafels gezeten (een 5e bleek toen we door een medewerker naar de tafel werden begeleid al weer vergeven aan andere klanten), zijn we bij alle tafels weggestuurd door een andere medewerker dan die ons er had geplaatst, is ons voorgerecht het hele etablissement doorgeweest, is ons hoofdgerecht niet gekomen omdat men ons niet meer kon vinden, maar zou opnieuw worden gemaakt. Na weer een half uur wachten hebben we zelf maar de oplossing aangedragen om het voorgerecht te betalen en de drankjes te laten zitten. Tip: neem geen reserveringen meer aan na 20.00u als je het niet kan waarmaken en zorg voor betere communicatie tussen de medewerkers. Wij gaan in elk geval nooit meer terug.

Score voor De Vooruitgang: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man