Ultimo

3 delige velgen van mijn Porsche gebracht om opnieuw op te maken, Matt zwart hart/ hoogglans randen en boutjes in t goudkleurig.

De pluspunten, zeer aardige baliemedewerkster en dito hondješŸ‘Œ

De minpunten, een week later klaar dan afspraak, kan gebeuren.

Het meest in het oog springend is toch wel de lak, zowel van het hart als de velgrand.
Op het eerste gezicht netjes, bij nadere inspectie om te huilen................heel schraal gespoten, op vele plaatsen komt de grondlaag door de lak heen.
Overgang hart naar velgrand is onderhand gebarsten (de lak dan)
Gaten van de wielmoeren zijn op veel plaatsen gewoon de oude zilveren kleur ( is hier wel een grondvlak gebruikt vraag je je dan af)

Heb bovenstaande gemeld inclusief duidelijke fotoā€™s, de aardige medewerkster met dito hond zou het probleem voorleggen.

Nu vele maanden later 0 reactie, uiteraard heb ik keurig betaald bij het ophalen van de velgen.
(Nu moet ik toch ook zeggen dat de velgen opgestapeld stonden zonder enige bescherming ertussen)

Dussssss, jammer, veel geld, tijd en energie voor niks

Reactie De velgendokter:

Hallo en een goedemorgen,

Ik, Henry, de eigenaar van de velgendokter heb hier wel iets over gehoord, maar niet meer hoe het verder is gelopen.Denice incl hondje zijn hier niet meer werkzaam. Ik ben hier verder dus ook niet van op de hoogte hoe dit opgelost zou worden. Zou je mij na mijn vakantie even willen bellen om het een en ander op te lossen? Maandag beginnen we weer. Excuus voor de gang van zaken.

Score voor De velgendokter: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man