De Slotenmaker

De Slotenmaker Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Slotenmaker? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company41
9.8/10
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Slotenmaker met 9.8/10. Gebaseerd op 41 ervaringen.

Beoordeling

De Slotenmaker 1 beoordeling
Uitstekend (10/10)

Hopelijk nooit meer nodig, maar als het zo is bel ik direct weer dit bedrijf. Snel en vakkundig geholpen tegen een zeer redelijke prijs

Telefoon direct opgenomen. Snel een afspraak gemaakt. Geschatte tijd tot op 5 minuten aangehouden terwijl het heel druk was en de slotenmaker vanuit Nijmegen moest komen. Slot netjes geopend zonder verdere schade. Klantvriendelijk. Betaalbaar.

Ik heb geen gebruik gemaakt van bestelgemak; snelheid levering; info over verloop order of after sales. Hier kan ik eigenlijk niets over zeggen. Vervelend dat ik dit hieronder toch moet invullen om verder te kunnen.

Score voor De Slotenmaker: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:69

Hopelijk nooit meer nodig, maar als het zo is bel ik direct weer dit bedrijf. snel en vakkundig geholpen tegen een zeer redelijke prijs.

Bedrijfsinformatie

De Slotenmaker Is De Snelste En Meest Vakkundige Slotenmaker in Nederland. Jezelf Buitengesloten? Slot Kapot? Sloten Vervangen? Bel Nu
Adres
Straat