De Slotenmaker

De Slotenmaker Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Slotenmaker? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company40
9.8/10
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Slotenmaker met 9.8/10. Gebaseerd op 40 ervaringen.

Beoordeling

De Slotenmaker 1 beoordeling
Robert
Robert

Door mijn fout heb ik de deur dicht laten vallen met de sleutel binnen. Bang voor de schade en het bedrag dat het zou gaan kosten met enige angst dit (voor mij toen onbekend) bedrijf ingeschakeld. Ze waren binnen een half uur ter plaatse, en hebben de deur vakkundig open gekregen zonder schade. Ook de prijs bleek achteraf mee te vallen. Dit allemaal door een vriendelijke medewerker van het bedrijf. Al om al dus zeer tevreden, aanrader!

Professioneel bedrijf
Vriendelijk te woord
Goede prijs voor leverbare diensten.
Snelle afhandeling.

Enkel verbeterpunt voor mezelf, sleutel bij de buren achterlaten.

Score voor De Slotenmaker: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:26
Spoed / herstelservice

Door mijn fout heb ik de deur dicht laten vallen met de sleutel binnen. bang voor de schade en het bedrag dat het zou gaan kosten met enige angst dit (voor mij toen onbekend) bedrijf ingeschakeld. ze waren binnen een half uur ter plaatse, en hebben de deur vakkundig open gekregen zonder schade. ook de prijs bleek achteraf mee te vallen. dit allemaal door een vriendelijke medewerker van het bedrijf. al om al dus zeer tevreden, aanrader!.

Bedrijfsinformatie

De Slotenmaker Is De Snelste En Meest Vakkundige Slotenmaker in Nederland. Jezelf Buitengesloten? Slot Kapot? Sloten Vervangen? Bel Nu
Adres
Straat