De pspdokter

De pspdokter Ook benieuwd naar feedback over de webshop De pspdokter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company987
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De pspdokter met 9.4/10. Gebaseerd op 987 ervaringen.

Beoordeling

De pspdokter 1 beoordeling
Dean
Goed (8/10)
Dean

Goed onderdeel, snelle levertijd, gebruiksvriendelijke website (fijn dat er foto's staan bij alle onderdelen!). Prijs is aan de hoge kant, waardoor ik niet snel nog iets zou bestellen.

Reactie De pspdokter:

Dank voor uw bestelling en het geven van uw mening.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een Playstation 4 schroevendraaier.
Daarbij heeft u gekozen en betaald voor een brievenbuspakket (€4,85)
Het is mij onduidelijk waarom u niet voor een normale brievenbus verzending (€2,50) heeft gekozen omdat het bestelde niet kwetsbaar is en gerust in een enveloppe kan worden verzonden.

Score voor De pspdokter: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:man

Goed onderdeel, snelle levertijd, gebruiksvriendelijke website (fijn dat er foto's staan bij alle onderdelen!). prijs is aan de hoge kant, waardoor ik niet snel nog iets zou bestellen.

Bedrijfsinformatie

De pspdokter is een reparatie/postorder bedrijf met sinds 2006 ervaring op het gebied van spelcomputer, smartphone en tablet reparaties. Wij bieden u professionele Eerste hulp en onderdelen voor de game console (Zuid-Holland, Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer)
Adres
Edisonlaan 22a