Jurgen

Ik ben nu al een tijdje werkzaam bij de buurtboer en ik ben erg tevreden met wat ik er zie en meemaak. Er wordt hard samengewerkt om een zo goed mogelijke lunch te organiseren voor nieuwe en bestaande klanten. De communicatie gaat erg makkelijk en als er een probleem is wordt deze altijd snel en goed opgelost.

Elke dag genieten we ook zelf van een echte Buurtboerlunch. Zelf ben ik nog nooit teleurgesteld geweest over de lunch. Er zit altijd wel iets lekkers bij. Elke keer weer een 'voor ieder wat wils' lunch met verschillende grepen uit ons assortiment.

Het verbazingwekkend hoeveel aandacht er wordt besteed aan variatie en duurzaamheid. Ik sta volledig achter de visie van de buurtboer. Zoveel mogelijk lokale, biologische, gezonde en uiteraard lekkere producten. Ik zou deze lunch aan iedereen aanbevelen. Het is een leuk moment voor de werknemers om samen te komen en elkaar beter leren kennen onder het genot van deze lekkere lunch.

Goed voor de teamspirit, werknemerstevredenheid en productiviteit dus. Kijk snel op de website wat De Buurtboer eventueel bij jou op de werkvloer kan betekenen en maak je werkdag elke dag weer nog een beetje leuker.

Cheers!

Score voor De Buurtboer: 4.5/5