Aroena Chowhari

Eindelijk had ik een slowjuicer aangeschaft. Betaald met Bijenkorf-cadeaukaarten die ik gehad heb voor mijn verjaardag, van mijn ouders met als doel deze slowjuicer aan te kunnen schaffen. Bij levering bleek het apparaat niet te werken! Contact opgenomen met de klantenservice met verzoek het apparaat weer op te halen en om te ruilen voor een nieuwe. Dit bleek niet mogelijk! Ik moest zelf het kapotte apparaat eerst terug sturen, wachten tot dat ik cadeaukaarten terug had en dan een nieuwe aanschaffen, als deze tenminste op voorraad was. Apparaat terug gestuurd, online was er nog 1 beschikbaar, deze in mijn mandje geplaatst in de hoop dat ik het snel kon afrekeningen met cadeaukaarten. Vanmorgen in mijn mandje gekeken en apparaat was uit mijn mandje en niet meer voorradig!! Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice en uitgelegd wat de situatie was. Deze blijven erbij dat ze er niets aan kunnen doen dat ik een kapot apparaat geleverd heb gekregen en mis heb gegrepen, beleid is beleid en dus krijg ik geen geld maar gewoon weer een cadeaukaart terug. Ondanks dat ik aangegeven heb het apparaat nog steeds graag te willen maar het dan ergens anders aan wil schaffen. Ik begrijp dat de Bijenkorf normaal gesproken geen geld uitkeert wanneer iets betaald is met een cadeaukaart en dit terug gestuurd is. Maar in situaties zoals door mij omschreven vind ik dat er uitzonderingen gemaakt moeten kunnen worden! Helemaal zuur vind ik het omdat ik al jaren lang trouwe klant ben. Dit siert de Bijenkorf totaal niet!!!

Uitzonderingen maken bij levering van defecte artikelen, betaald met een cadeaukaart. Wanneer klant alsnog artikel wilt, maar dit niet meer voorradig is, het bedrag uitkeren zodat klant het ergens anders kan aanschaffen.

Score voor de Bijenkorf.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 45