Elk jaar wordt er voor sinterklaas en kerst, (dit jaar dus niet meer voor kerst) heel veel cadeaus van ons bedrijf en prive bij de bijenkorf gekocht. Om het ruilen makkelijker te maken heb ik met de klantenservice van de bijenkorf een afspraak gemaakt dat een ieder die wil ruilen of iets anders wilt kopen ditzelf kan regelen. Vol verbazing greeg ik dus te horen van de klanteservice dat hier geen aanteking van was gemaakt en dat dit dus niet ging. Je krijgt een hele onaardige mevrouw van de klantenservice die heel hoog van de toren blaast en eigenlijk denkt, mens zak door de stornt. Er is geen oplossing voor gezocht en er kon niks geregeld wroden ook al kunnen ze zien hoeveel er jaarlijks van de kaart gekocht wordt. Jammer dan denkt de bijenkorf. Het zorgt ervoor dat je op deze manier dus GEEN Bijenkorf klant blijft.

Als je wilt kopen zijn ze zeer behulpzaam, als je terug wilt brengen dan zijn ze moeilijk ondanks eerder gemaakte afspraken

Vriendelijke mensen op de klantenservice die wat kunnen oplossen als de bijenkorf een fout maakt

Score voor de Bijenkorf.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 54