Tijdje terug schoenen gekocht bij de Bijenkorf in Rotterdam. Het waren witte alexander mqueen schoenen die ik misschien 5x heb gedragen. Na een tijdje begon de kleur af te geven, de achterkant van de schoen was blauw, dus mijn witte schoen kreeg een duidelijke blauwe gloed.
Ik ben teruggegaan naar de Bijenkorf Rotterdam. Ik had de schoenen aan en heb het aan een medewerker laten zien. Zij vertelde mij dat ze bekend waren met de klacht over de schoen, omdat zij veel schoenen hebben terug ontvangen. Medewerker zei tegen mij dat ik de schoenen in de doos met de bon erbij terug moest brengen en dat ik mijn geld terug zou krijgen of eventueel nieuwe. Graag wilde ik natuurlijk nieuwe schoenen.
Een week later ben ik terug gegaan met de schoenen. Leidinggevende kwam me 'helpen'. Ze groette me niet, helemaal niks. Het eerste wat ze tegen mij zei is 'Je krijgt je geld niet terug'. Ik schrok hiervan want dit hoefde van mij ook niet. Aangegeven dat de schoenen ook retour mochten naar de fabriek, zodat het probleem daar opgelost kon worden, maar hier ging zei niet mee akkoord. Het enige wat ze zei is je krijgt je geld niet terug en ook geen nieuwe schoenen. Terwijl een week eerder de andere medewerker mij totaal iets anders vertelde. De leidinggevende was totaal niet vriendelijk tegen mij. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Ik kon geen normaal gesprek met haar voeren, ze wilde mij niet helpen. Later zei ze dat ik nieuwe schoenen mocht uitkiezen, maar dan wel met een aanbetaling. Dit was voor mij te gek voor worden. Dit ben ik niet gewend van de bijenkorf. Er is veel miscommunicatie tussen de medewerkers, geen 1 lijn.
Na een discussie heeft ze mij toch schoenen meegegeven. Ik mocht niet dezelfde schoenen meenemen, omdat die toch kleur zouden afgeven. Vind het al bizar dat ze de schoenen dan toch blijven verkopen.. Ben dus voor leren schoenen gegaan die geen kleur zouden afgeven.
Leidinggevende zei dus van dat ik nieuwe schoenen mocht uitkiezen, maar dat ze een aantekening op de bon zou doen dat ik er nooit meer mee terug mocht komen!!! Als er wat met de schoenen zou gebeuren, had ik geen recht meer om terug te komen! Wat een klantonvriendelijkheid! Ik schrik hier zo erg van. Totaal niet vriendelijk geholpen.
Ook wilde ze mij geen extra veters in de doos doen, omdat ik bij mijn vorige aankoop al veters had gekregen.. Dat waren witte veters en de schoenen die ik uitendelijk heb meegekregen waren zwart met zwarte veters.. Ze zei dat ik die witte maar moest gebruiken.

Leidinggevende deed moeilijk met het geven van haar naam, maar toch gekregen. Dit ga ik zeker met de geschillencommissie oppakken, want de manier hoe ze met mij omging beviel mij totaal niet!

Score voor de Bijenkorf.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 22