Sophie

Ik heb als verrassing voor mijn vriend een jas besteld. Toen ik het pakket thuis open maakte zag ik tot mijn schrik dat er een andere (gebruikte) jas in zat. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice, die vertelde mij dat het goed kwam en dat ik de jas moest retourneren. Er is onderzoek gedaan en de Bijenkorf is tot de conclusie gekomen dat zij deze jas niet verkopen. (Dat begrijp ik zelf ook wel heb ik verteld) Ik heb meerdere malen contact gehad en 17! dagen na ontvangst van de retour bij de Bijenkorf kreeg ik een mailtje dat ze het niet vertrouwen en dat ze de jas weer naar mij terug sturen. Ik snap heel goed dat de Bijenkorf geen gebruikte jas op gaat sturen, maar ergens vanaf de Bijenkorf naar mij is de jas verwisseld met de jas die ik graag voor mijn vriend wilde hebben. We hebben ontzettend vaak contact gehad en het contact wat mijn vriend gehad heeft van vandaag met Senna slaat echt alles. Zij zei letterlijk dat we maar aangifte moeten doen tegen de Bijenkorf, dat dat niks gaat uithalen en dat de jas waarschijnlijk van onszelf is en dat de jas hier gewoon thuis ligt. Ik vind het echt belachelijk dat een bedrijf als Bijenkorf zo met haar klanten om gaat. Ik ben nu 1000 euro kwijt en krijg aankomende maandag de gebruikte jas die ik in het eerste pakket al had ontvangen weer retour. Kan iemand mij adviseren wat de beste manier is om hier stappen tegen te ondernemen.

Score voor de Bijenkorf.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 22