De Beelddenkers

De Beelddenkers Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Beelddenkers? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company8
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Beelddenkers met 9/10. Gebaseerd op 8 ervaringen.

Beoordeling

De Beelddenkers 1 beoordeling
Nexso.nl
Goed (8/10)
Nexso.nl

De Beelddenkers in de persoon van Rene Voorberg heeft voor Nexso.nl de nieuwe corporate website en het platform gebouwd, waarop opdrachtgevers en freelancers elkaar kunnen vinden.
De manier waarop we tot het eindproduct zijn gekomen ging prettig. Als opdrachtgever had ik de mogelijkheid om rechtstreeks met het development team in Vietnam van Rene te schakelen. Dit maakte het mogelijk ivm gedurende de ontwikkeling bijsturen.

De creativiteit en vormgeving zijn sterke punten van de Beelddenkers en het onderschap van de Beelddenkers sprak mij aan.

Reactie De Beelddenkers:

Bedankt!

Score voor De Beelddenkers: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man

De beelddenkers in de persoon van rene voorberg heeft voor nexso.nl de nieuwe corporate website en het platform gebouwd, waarop opdrachtgevers en freelancers elkaar kunnen vinden. .
de manier waarop we tot het eindproduct zijn gekomen ging prettig. als opdrachtgever had ik de mogelijkheid om rechtstreeks met het development team in vietnam van rene te schakelen. dit maakte het mogelijk ivm gedurende de ontwikkeling bijsturen.

Bedrijfsinformatie

Samen met mijn programmeurs doe ik dagelijks mijn best om (creatieve) meerwaarde te leveren en uw bedrijfsverhaal te verbeelden in website, applicatie of ander grafisch middel.
Adres
Oudegracht 179 a/d Werf