De Beelddenkers

De Beelddenkers Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Beelddenkers? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company8
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Beelddenkers met 9/10. Gebaseerd op 8 ervaringen.

Beoordeling

De Beelddenkers 1 beoordeling
Goed (8/10)

Er is een eenvoudige webomgeving gebouwd voor MAR-online. Dat stelt ons in staat om te communiceren met de achterban. Verhouding prijs/kwaliteit is voor ons prima: tegen lage kosten kunnen we zelf de dingen doen die nodig zijn.

Er is een cursus gegeven aan GRIP in het online samenwerken m.b.v. gemeenschappelijke documenten. Die training was effectief doordat we samen aan het werk waren, vragen konden direct gesteld en behandeld worden en dat gaf ons het gevoel dat we er voorlopig voldoende van weten om ermee te kunnen werken.

Passend maatwerk

Score voor De Beelddenkers: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Er is een eenvoudige webomgeving gebouwd voor mar-online. dat stelt ons in staat om te communiceren met de achterban. verhouding prijs/kwaliteit is voor ons prima: tegen lage kosten kunnen we zelf de dingen doen die nodig zijn..
er is een cursus gegeven aan grip in het online samenwerken m.b.v. gemeenschappelijke documenten. die training was effectief doordat we samen aan het werk waren, vragen konden direct gesteld en behandeld worden en dat gaf ons het gevoel dat we er voorlopig voldoende van weten om ermee te kunnen werken.

Bedrijfsinformatie

Samen met mijn programmeurs doe ik dagelijks mijn best om (creatieve) meerwaarde te leveren en uw bedrijfsverhaal te verbeelden in website, applicatie of ander grafisch middel.
Adres
Oudegracht 179 a/d Werf