Kwaliteit van het lesmateriaal
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Hans Janssen

Wij doen al jaren onze cursussen bij de verkeersacademie. We hebben daarbij regelmatig Riny over de vloer. De laatste keer had ik hem voor mijn RIS opleiding. Echt een top docent met enorm veel kennis. als hij iets uitlegt snap je het gewoon.
Mijn laatste cursus was voor E achter B. De instructie dan. Eerst de theorie. Met Erwin als docent, ook al zo'n vakkundig en gedreven docent, wist ik een 10 te scoren voor het examen. Dank je wel Erwin..

Als je je instructeurs bewijs E achter B wil halen moet je ook een rijproef doen met de aanhangwagen op instructeurs niveau. Ik kreeg Hans den Haan, van autorijschool van Bemmel, als instructeur toegewezen. Een schot in de roos. Hij is al net zo'n vakidioot als ik, en leerde mij op hele plezierige wijze, met de nodige positieve feedback , de fijne kneepjes van het vooruit rijden en achteruit manoeuvreren met de aanhangwagen. Ik heb Hans leren kennen als een gedreven collega die echt hart heeft voor ons mooie vak, en als iemand die echt met passie het beste uit de leerling wil halen. Hier ben je echt aan het goede adres voor een gedegen en prettige rijopleiding. Bedankt Hans voor de fijne uren die we samen hebben doorgebracht. We keep in touch...

Hans Janssen
Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Gewoon gedegen opleidingen met zeer vakkundige en plezierige docenten

Het enige wat ik mistte was een lunch tijdens de cursus. Maar mijn eigen brood smaakte ook prima😁

Score voor De Verkeersacademie: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Cursus E achter B.