Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Opleiding genoten WRM.

Stage plaats aanbevolen door gijs

na mijn examen 1A gezakt... ben toen enige tijd bezig geweest om extra vragen te krijgen in de online omgeving.dit was eigenlijk niet mogelijk, na enig aandringen toch gekregen.
Toen bleek dat ik het niet aan mijn mede studenten had mogen zeggen die ook gezakt waren. hier is best veel 'gedoe' over geweest
Oude IBKI lijsten, als examen plaatsen. ( nijmegen)
Mails met niet juiste naam erboven.

Meer tijd spenderen aan het opbouwen en uitvoeren lesplan( daar waar het om draait) Te weinig tijd parktijk uren over lesplan mijn inziens.
En al veel eerder beginnen met je stage, dan heeft de inhoud van de opleiding veel meer waarde.

Wel spijtig dat ik vroeg voor de RIS kaart op A4 formaat, zoals een voorbeeld in de online omgeving. Dit was niet mogelijk enkel de " oude" versie van Verjo. Mail van Fleur,waarom het niet mogelijk was enz.
Ik ben met mijn originele kaart naar een copyshop gegaan en laten verkleinen tot A4. Dat kan gewoon.
Gezorgd dat mede studenten er ook iets mee kunnen.
Donderdag j.l met Margreet laatste les, wat denk je? De RIS kaart op A4 formaat. Dat zijn mijn inziens niet de juiste keuzes.

zodra je start met opleiding laten jullie mijn inziens op aantal vlakken ondersteuning liggen.
Ook jammer als je wel eenmaal bent geslaagd dat er geen felicitatie volgt, heb eerst zelf een mail moeten sturen.
Diploma volgt per post? Ben 5 maanden naar Nieuwegein gereden en als afsluiting volgt dan je diploma per post.

dikke pluim voor met name Margreet en Ellen.Die hebben ook buiten opleidingstijd er veel energie in gestoken. mails op zondag, appjes enz.
Ben ten alle tijden bereidt een en ander persoonlijk toe te lichten.

Voor nu blij en op naar een nieuwe toekomst.

Mary Tilleman

Reactie De Verkeersacademie:

Hoi M.,
Bedankt voor je eerlijke feedback. Daar kunnen we wat mee. Twee dingen wil ik eruit halen:
wij mogen geen wijzigingen aanbrengen in de RIS-kaart. Het uitgeven van RIS-materiaal, zoals kaarten en boeken is voorbehouden aan twee uitgevers: Verjo en VekaBest. Wij mogen zelf geen spullen uitgeven.
Vrijdag ben je geslaagd. Van fase 3 krijgen wij van het IBKI 1 werkdag later pas bericht dat je geslaagd bent, in dit geval dus maandag. Een diplomauitreiking kennen we niet, omdat fase 3 examens dagelijks worden afgenomen. Daarom sturen we een aandenken per post. Voor aan de muur. Van je nieuwe rijschool.
Heel veel succes en graag tot de volgende keer.
^GK

Score voor De Verkeersacademie: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: online