Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Sander

Drie jaar geleden een deur gekocht met alles erop en eraan, inclusief montage. Drie jaar later motor kapot. Het gaat hierbij om een schuur die we gemiddeld twee keer per week betreden. De deur is dus niet dagelijks gebruikt. Over het algemeen werkte de deur voor de restOK, maar je ziet er echt vanaf dat het om goedkopere Chinese kwaliteit is.

Contact gehad met de De Rooij Garagedeuren, maar ze hebben geen monteur meer in dienst en er kan niemand komen kijken. Ik moest de motor zelf demonteren en naar hun opsturen. Allereerst vind ik dat de deur snel kapot is gegaan ten tweede heb alles laten monteren juist omdat ik er voor de rest verstand van heb.

Als ik nog een keer zou moeten kiezen zou ik doorsparen voor een betere kwaliteit. Uiteindelijk gaat het toch om een beste investering.

Prijs.

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Goedendag,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven op ons bedrijf.
Natuurlijk jammer dat deze niet zo positief is. Het klopt inderdaad dat wij gestopt zijn met de montage van garagedeuren. We verkopen nu alleen garagedeuren als bouwpakket, voor de doe-het-zelver.
De motor die wij leveren is van goed kwaliteit en hebben we weinig problemen mee. Maar af en toe gebeurt het natuurlijk dat dit kapot gaat. Wij proberen dit op zodanige wijze op te lossen dat er zo weinig mogelijk kosten gemaakt hoeven te worden door de klant. In dit geval dus opsturen naar ons, zodat wij de motor kunnen nakijken en repareren.
De Rooij Garagedeuren

Score voor De Rooij Garagedeuren: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Garagedeur elektrisch 3x3 inclusief montage