Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Bioijsboer

Er is nog 21 dagen voordat mijn abbonrment weer een jaar wordt verlengt. Ik dacht, ik ga afmelden. Nog 21 dagen voordat mijn contract afloopt. Dus ik ben 9 dagen te laat en wordt ik gestrafd met 3 maanden bijbetalen. Terwijl de nieuwe abo niet is begonnen moet ik 3 maanden betalen. Zegt genoeg over de intentie van nl.kluis. Eerlijk zou zijn, opzeggen na een jaar wanneer je wilt. Dame aan de lijn is vriendelijk. Met vriendelijkheid koop ik niks als ik 3 maanden zomaar moet betalen

Op welke vestiging bent u geweest?

Blaaak

Dat als iemand 1 jaar lid is en kluis wilt opzeggen, dat degene zelf mag bepalen wanneer diegene wilt opzeggen, en niet een bedrijf die bepaald dat ik iets moet betalen waar ik geen gebruik van hebt gemaakt omdat dat in de afspraak zou staan. Waarom maken jullie dan zo een oneerlijk afspraak.Als het systeem zo zou zijn, dat ik elke moment kan opzeggen geeft mij een eerlijker gevoel en kans groter om terug te komen.
Ik kom niet meer terug al veranderen jullie de regel.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Bioijsboer,
Hartelijk dank voor deze review. U heeft deze week gesproken met een collega. Hij heeft u nogmaals uitgelegd inzake een opzegging.
In onze voorwaarden staat dat, als er een kluis wordt gehuurd, deze minimaal 1 maand voor het einde van het contract schriftelijk opgezegd dient te worden.
Wij moeten namelijk de verzekering op de hoogte te brengen dat de gehuurde kluis verlengd wordt. Daarbij zijn kosten gemoeid.
Voor u hebben wij een hoge uitzondering gemaakt om toch uw contract te beëindigen, met wel de daarbij behorende kosten.
Hopende u hiermee nogmaals voldoende te hebben geïnformeerd.
Fem

Score voor De Nederlandse Kluis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: