Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Merve

Een uiterst aangename eerste ervaring. Medewerkers (boven aan de balie) waren heel vriendelijk, beleefd en deskundig! Ze waren duidelijk over de gevolgde procedures en benoemden de kortingsactie, erg fijn! De rondleiding door Philippe was zeer duidelijk en aangenaam. Vragen werden voldoende beantwoord en er kon een grapje vanaf, wat ik wel kon waarderen. Er was voldoende ruimte voor vragen en er werd actief gevraagd of er onduidelijkheden waren. De voorbeeldkluizen werden getoond, fijn voor de beeldvorming. Al met al zou ik de Nederlandse Kluis zeker aanraden, uiterst professioneel (op basis van mijn indruk tot nu toe).

Op welke vestiging bent u geweest?

Vijzelstraat 66 amsterdam

Een kopje koffie bij ontvangst, maakt dat men zich meer op hun gemak voelt. Het toont waardering en aandacht naar de klant toe. Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit bij ontvangst lastig kan zijn (4 trappen naar beneden en regels i.v.m. corona). Wellicht aan het einde van een rondleiding? Verder geen aanmerkingen, een prettige ontvangst gehad!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Merve,
Fijn dat uw bezoek zo prettig is verlopen. Dat horen wij heel graag.
Uiteraard sturen wij uw lovende woorden door naar de desbetreffende locatie.
Met het oog op de veiligheid kunnen wij geen warme dranken schenken op de vestigingen. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hanteren categorie 4+, het hoogst haalbare op het gebied van veiligheid. Hopelijk blijft u ondanks het uitblijven van de koffie een tevreden klant.
Marleen

Score voor De Nederlandse Kluis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: