Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Jan van Voorst

Ik werd aangesproken omdat ik de kamer verliet terwijl op de deur stond dat het niet toegestaan was.Ik zag echter in eerste instantie niemand en was op weg om mijn inhoud op te bergen in de kluis.
Ik begrijp de maatregel.
Ik heb een suggestie: plak een tekst voor of op de tafel waaraan je zit waarop staat dat je op een knopje bij de deur moet drukken als je de kamer verlaten wil. Ik had het knopje niet gezien en er was mij niet verteld dat ik op het knopje moest drukken.

Op welke vestiging bent u geweest?

Ede

zie boven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer van Voorst,
Hartelijk dank voor uw review en verbeterpunt.
Om doorloop te kunnen bieden, hebben wij verschillende privékamers, waarin onze bezoekers zich kunnen terugtrekken. Hierin is geen cameratoezicht en deze kan van de binnenkant op slot worden gezet. Onze medewerkers houden deze kamers altijd scherp in de gaten, zodat zo gauw het lampje brandt als iemand klaar is, zij ook zo snel als mogelijk opgehaald kunnen worden. Via deze manier kunnen wij zowel de privacy als de veiligheid van onze klanten waarborgen.
Uiteraard nemen wij uw verbeterpunt ter harte en wij zullen deze doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Marleen

Score voor De Nederlandse Kluis: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: