Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

M578

Slecht verlengen stilzwijgend je contract voor een jaar sturen je een mail 4 dagen nadat de 30 dagen opzegtermijn is verlopen.

Verleng mail eerder versturen geef mensen reactie tijd

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer/mevrouw M578,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze feedback.
In onze algemene voorwaarden (artikel 9) is het volgende terug te lezen: "De Huurovereenkomst wordt na verstrijken van de looptijd (steeds) automatisch met een jaar verlengd, tenzij Huurder de Huurovereenkomst minimaal 30 dagen voor het verstrijken van de looptijd schriftelijk opzegt".
Zonder schriftelijke opzegging loopt het contract dus automatisch door. Dit wordt ook genoemd bij het afsluiten van het contract en staat daarop vermeld.
Onze klanten blijven zelf verantwoordelijk voor het tijdig opzeggen van de kluis. Wij sturen hierover geen mail ter herinnering.
Wij vinden het erg vervelend voor u dat u hier persoonlijk last van heeft gehad. Echter kunnen wij hiervoor geen uitzondering maken op onze regels.
Uiteraard nemen wij uw verbeterpunt mee want mede door uw feedback kunnen wij blijven werken aan verbeteringen.
Marleen

Score voor De Nederlandse Kluis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: