Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

wim

Goede ervaringen

ik vind het wel vreemd dat ik aanbel en zo naar binnen kan komen. wat als ik vreemde bedoeling heb dan sta ik al binnen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Wim,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad op onze vestiging en goed om te zien dat u kritisch bent ten opzichte van de veiligheid.
Veiligheid staat bij ons uitermate hoog in het vaandel.
De Nederlandse Kluis heeft het hoogste haalbare veiligheidsniveau van Nederland (4+). Zo hebben wij zichtbare en onzichtbare beveiliging op elke vestiging.
Hieronder valt onder andere 24/7 live camerabewaking die gekoppeld is aan de meldkamer.
Net als al onze andere vestigingen heeft de vestiging die u heeft bezocht een aantal vergrendelde deuren.
Deze deuren kunnen enkel door een van de medewerkers geopend worden. Voordat wij dit doen, controleren wij altijd de camera's die gekoppeld zijn aan de ruimte eromheen.
Hierdoor zullen wij niet verrast worden door onverwacht bezoek.
Hiernaast dient elke bezoeker zich te legitimeren, zodat wij precies weten wie er op de locatie aanwezig zijn.
Wij hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag weer tegemoet bij een volgend bezoek!
Janneke

Score voor De Nederlandse Kluis: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: