Mary Moerman

De samenwerking met de winkel was absoluut top! Er zat een productiefout in 1 van de rollen bij de erste levering. Dit constateerde de behanger. Binnen een week kreeg ik niet alleen nieuw behang, ook de kosten van de behanger werden vergoed. Snel daarop kon een tweede afspraak gemaakt worden. Mijn slaapkamermuur met behang van Manuel Canovas behang Hazar heeft de absolute WOW factor, ik ben erg blij met het resultaat. Mijn teleurstelling is omgebogen in grote tevredenheid. Een compliment voor de uitstekende service van de Mooiste Muren.

Beschrijf hier uw ervaring

Score voor De Mooiste Muren: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: