Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Prijs
Communicatie

Permanente make up laten zetten (wenkbrauwen en momenteel full lips) door Tamara Horsten. Ik heb eerder permanente make up (wenkbrauwen) laten zetten bij een ander bedrijf, maar het resultaat was niet zoals ik wilde, daardoor was ik enigzins aarzelend om dit nogmaals te doen. Tamara heeft me bij het eerste consult echter volledig gerustgesteld met haar vriendelijke aanpak en deskundige adviezen en heeft de eerdere permanente make up perfect aangepast, waardoor dit nu helemaal naar wens is. Door deze ervaring heb ik ook besloten om full lips permanente make up door haar te laten zetten. We hebben nu twee sessies gehad en ik ben uitermate tevreden over het resultaat: Ze heeft een unieke kleur gemengd waar ik heel blij mee ben, zet strakke lijnen (wat voor lippen absoluut noodzakelijk is) en ze heeft met haar technieken meer volume en symmetrie gecreëerd, terwijl het geheel wel heel natuurlijk aandoet. Tamara neemt altijd de tijd om alle opties te bespreken en te adviseren over de beste kleur, vorm etc. bij een consult en ze geeft uitermate professionele begeleiding gedurende het process. Het resultaat is geweldig en ik ga altijd vol vertrouwen naar haar toe.

Enkel ervaring met Tamara, maar zij is zeer bekwaam, vriendelijk en zorgt voor een prachtig, langdurig resultaat.

Ik raad permanente make up absoluut aan, maar houd er rekening mee dat de behandeling ongemakkelijk en enigzins pijnlijk kan zijn (tenslotte wordt er met naalden op gevoelige huid gewerkt) en dat er enige roodheid ontstaat rond het behandelde gebied de eerste paar dagen.

Score voor MH Huidkliniek: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Permanente Make Up