M. Beekman

Waardeloos bedrijf. Ik had via de website b keus pir platen besteld. Ik heb vrij moeten nemen om ze op te halen omdat men tegenwoordig niet meer op zaterdag geopend is. Toen ik bij de isolatieshop aankwam lieten ze me eerst een half uur wachten alvorens geholpen te worden. Toen ik geholpen werd kreeg ik de mededeling dat de platen zoek waren en ze gingen zoeken naar een alternatief. Ik kreeg als compensatie andere platen mee waarin de heftruck lepels stonden en alle kleuren had. Ook was de 1 bruin de ander wit de ander weer aluminium kleurig. Thuis aangekomen voelde ik me toch afgescheept en had besloten dit niet te accepteren. Ik ben smiddags weer met de platen naar de isolatieshop gereden en aangegeven ze niet te willen hebben. Er was volgens hun goed nieuws de bestelde platen waren weer terug gevonden. Ik heb gevraagd of ik ze eerst mocht zien. Toen ik ze zag bleek deze platen niet allemaal de aangegeven afmetingen te hebben. De helft was in stukken gezaagd en ook flink beschadigd. Volgens de isolatieshop is dit normaal omdat het b keus betreft. Echt een belachelijk excuus omdat men adverteerd met kleine foutjes in de productie. Ik heb aansluitend mijn geld terug gevraagd en tot mijn volgende verbazing gaf men aan dat ik die binnen 2 weken kon verwachten. Bijzonder want als ik bestel moet ik wel direct betalen. Ons advies, koop daar niets of ga eerst kijken en kijk naar het prijsverschil b of a keus.
Nu ben ik heel benieuwd of deze review wordt gepubliceerd.

gelikte website, maar volkomen misleidend.

Alles, communicatie, verkoop, prijs kwaliteit.

Reactie De Isolatieshop:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw review en feedback. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Bij navraag bleek inderdaad dat wij een fout hadden gemaakt, waarbij u volkomen in uw recht staat. Wel bleek dat alles in goed overleg hersteld is en u netjes uw geld terugkrijgt. Uiteraard nemen wij deze ervaring mee als verbeterpunt, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.
De Isolatieshop B.V.

Score voor De Isolatieshop: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee