Jansen

Helaas is onze ervaring met de Glasambulance niet positief. Na een poging tot inbraak met een gebroken ruit tot gevolg duurde het 2 dagen voordat er iemand kon komen om de ruit in te meten. Vervolgens hebben we 4 weken moeten wachten op de nieuwe ruit! Nadat de monteur weg was kwam ik in de kamer waar de ruit geplaatst was op diverse plekken nog glasscherven tegen en klodders kit op de vensterbank en de vloer.
De naam "glasambulance" doet vermoeden dat e.e.a. snel geregeld zal zijn, maar dat was bij ons dus zeker niet het geval.

Onze verzekeraar heeft dit bedrijf ingeschakeld. We werden snel gebeld door de glasambulance om een afspraak in te plannen voor het inmeten.

Reactie De Glasambulance:

Wij vinden het jammer dat deze ervaring tot een negatieve review leidt. En vooral jammer dat er nooit een belletje naar ons kantoor is geweest met deze ervaring. Wij hadden dan direct gepaste actie ondernomen.
Uit het systeem is naar voren gekomen dat er binnen 1 uur na ontvangst van de melding contact is geweest. Er zat op het kozijn een houten plaat geschroefd. En er is met de bewoner afgesproken dat de ruit 2 dagen later zou worden ingemeten. De ruit is vervolgens bij de fabriek besteld. Een dag nadat de ruit was geleverd is direct contact gelegd met de bewoners voor een afspraak. De afspraak is op verzoek van de bewoner vooruit geschoven
Wij hebben navraag gedaan bij de monteur en hij kan zich niet vinden in deze ervaring.
De monteur geeft aan dat hij zelfs onder het bed de laminaatvloer heeft aangeveegd. Daarbij wel met de mededeling dat er nog wel de stofzuiger over heen moet voor de voetjes van het kindje ,die daar slaapt. Wat betreft de kit dat lijkt de monteur onwaarschijnlijk maar kan het niet 100% uitsluiten. Al met al dank voor deze feedback en wij zullen deze casus inbrengen bij ons maandelijks werkoverleg

Score voor De Glasambulance: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: