Job Profilers Executive Search

Verkeerde info gekregen over juridisch eigendom. Te naamstelling onjuiste info gekregen en bovendien de correspondentie naar de leverancier gestuurd ipv naar mij. Tot 2x toe een onterechte aannaning to betaling gekregen, terwijl allang betaald was en de bank al had uitbetaald.

Sterke en/of verbeterpunten?

Tel contact, de adm. Procedure en de juiste deskundige aan de telefoon of durect hiermee doorverbinden

Reactie De Autofinancier:

Bedankt voor uw feedback. We hebben gekeken naar de mogelijkheden om u te voorzien van de gevraagde financiering. Helaas worden niet alle aanvragen geaccepteerd en moeten we soms inventief zijn met het zoeken van een oplossing. In uw geval hadden we een mooie oplossing om de financiering alsnog te realiseren via een financial lease. Bij financial lease is er altijd sprake van verpanding en daarom wordt de leverancier betrokken, omdat hij de auto op naam moet zetten conform richtlijn van de bank. Wij betreuren dat u onze dienstverlening zo ervaren heeft terwijl wij er alles aan gedaan hebben u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw feedback, zo kunnen wij onze processen verder verbeteren.
Stevan

Score voor De Autofinancier: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Auti-financiering