Wijnand Boon

Wij zaten al maanden met de handen in het haar vanwege een kapot raam aan onze camper na een poging tot diefstal. Het is een bijna oldtimer uit 1980 en de ramen worden niet meer gemaakt. Stad en land afgezocht bij sloopbedrijven en online in binnen en buitenland, maar telkens kregen we dezelfde boodschap: de enige mogelijkheid is een nieuw raam met andere afmetingen inbouwen. Niet alleen zou daarvoor het interieur gedeeltelijk ontmanteld moeten worden en in de carrosserie gesneden moeten worden, met alle kosten en kopzorgen vandien, maar het uiterlijk van de camper zou niet meer evenwichtig zijn met verschillende raamafmetingen. De glasambulance kwam te hulp met een raam op maat dat op de carrosserie geplakt werd. Hierdoor kan het niet meer open en dicht, maar is het wel volledig afgestemd op de andere drie originele vensters die wel nog steeds open kunnen. We mochten ter plekke het hele proces bijwonen en filmen. Dat filmpje wordt op dit moment gemonteerd en komt jullie richting uit! Wij zijn als een kind zo blij met deze oplossing!

Meedenkend en oplossingsgericht.
Maatwerk en kwaliteit.
Zo gepassioneerd over hun vak dat we bijna zouden gaan solliciteren!

Score voor De Glasambulance: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Afgenomen dienst: