Petran Pluk

Wij hebben begin van dit jaar ons als lid ingeschreven bij Europa fietsvakantiewinkel. Gelijk bij de eerste aankoop vonden wij dat wij een prettige behandeling kregen. Afgelopen week hebben wij een bestelling gemaakt met een aantal zaken bij de aflevering bleek een brander niet geleverd te kunnen worden jammer. Op de pakbon was er met een pen bijgeschreven dat het brandertje in de midden van aug- geleverd gaat worden. Dinsdag de telefoon gepakt in het gesprek werd direct erkent dat de nalevering nog moest worden afgehandeld, aansluiten een mail ontvangen met de mededeling dat het brandertje inderdaad midden volgende week geleverd gaat worden. maar gistermiddag vrijdag 11-8 was de pakketdienst bij ons om de brander af te leveren. Hiermee wil ik maar zeggen dat ik het een prettig bedrijf vind en er netjes gewerkt wordt. Mijn dankt voor de goede zorgen.

er is veel informatie te vinden op de website. vragen worden met zorg beantwoordt.

Dat via de website de bestelling te volgen is.
als er een nalevering moet komen dan dit ook via de website te volgen is met een vermoedelijk aflever datum.

Score voor De Fietsvakantiewinkel: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
kampeer uitrusting.