Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Goed en duidelijk gehandeld

Ik heb al anderen verteld dat ik super tevreden was over gehoord zijn, begrepen en afhandeling!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je je zo gehoord en begrepen hebt gevoeld door de collega die jou geholpen heeft.
Mooi dat het naar tevredenheid is afgehandeld, dankjewel voor je mooie beoordeling die je ons daarvoor gegeven hebt 😃
Het Webcareteam van DAS

De ervaring die ik heb gehad met de medewerker was positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik word blij van je mooie maximale beoordeling! Fijn dat je tevreden bent en ons ook aanbeveelt.
Dankjewel hiervoor, mocht je ons nogmaals nodig hebben dan staan wij ook weer graag voor je klaar.

Tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wow wat een prachtige 5 sterren beoordeling op alle onderdelen. Wat super dat je zo tevreden bent en dit ook hier kenbaar wil maken.
Dankjewel voor de aanbeveling en het delen van...
Dankjewel voor de aanbeveling en het delen van je review.
Het Webcareteam van DAS

Ik ben zeer tevreden over de persoon die mij in het proces heeft begeleid. Geen verdere toevoegingen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, heel fijn dat je zo tevreden bent over de behandelaar.
Goedemiddag, heel fijn dat je zo tevreden bent over de behandelaar.
Mag ik de mooie complimenten doorgeven aan de betreffende collega? Suur dan een mail, met daarin het dossiernummer, naar webcare@das.nl o.v.v. compliment.
Dankjewel dat je deze prachtige beoordeling met ons hebt willen delen.
Het Webcareteam van DAS

Heb net een dossier aangemaakt voor juridische hulp, dat ging netjes en goed. ik heb waarschijnlijk nog wel meer hulp nodig, ik hoop en gaan er vanuit dat jullie dat ook netjes voor me zullen doen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, super dat het aanmaken van het dossier is gelukt. Als je hulp nodig hebt kun je altijd contact met de behandelaar van je dossier opnemen.
Het...

Massop

Hele slechte ervaring. Word afgescheept en word niks gedaan dossier gesloten terwijl deze nog loopt

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, spijtig dat dit jouw ervaring is. Misschien kun je het dossiernummer sturen naar: webcare@das.nl zodat wij de behandelaar vragen om contact met je op te nemen.
Vriendelijke...
Sacha

Yuri Hendrix

Too medewerkster. Graag namens mij een attentie richting haar.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Yuri, bedankt voor de dikke tien. Als je een e-mail stuurt naar webcare@das.nl met je dossiernummer dan geven wij dit door aan de betreffende medewerkster.
Vriendellijke...
Vriendellijke groeten,
Het Webcareteam van DAS

De rechtshulp is zeer goed. De vragen van deze evaluatie hebben volgens mij een paar keer dezelfde strekking

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor je mooie beoordeling. Ik ben blij te lezen dat je onze rechtshulp zeer goed vindt.
Het Webcareteam van DAS

Fijn verlopen met dank door medewerker

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat mooi dat dankzij onze behandelaar de afhandeling van het dossier fijn is verlopen. Ik geeft dit compliment voor je door. Bedankt voor het delen hiervan.
Vriendelijke...