Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Marian Berden

Ze hebben mij goed advies gegeven, is alleen nog afwachten wat de tegenpartij hiermee gaat doen.Anders kon ik terug bellen, het is dus afwachten.

M.M>S. de Gussem-van Hecke

De uitleg over hoe mijn probleem op te lossen was in dit stadium goed. Als ik er niet uitkwam, kon ik weer contact opnemen.

Fijne duidelijke advies met vervolgde ondersteuning of het nodig woord.

John

Heel goed geholpen.

Ik heb in het verleden - 11 jaar geleden - al ervaring met DAS gehad. Die was goed.

Goede ervaring tot nu toe

We hebben ‘genoten’ van de geduldige, duidelijke en goede hulp.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie complimenten aan het adres van onze juridische hulpverlening. Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor de aanbeveling en dat je dit met ons hebt... Goedemiddag, wat een mooie complimenten aan het adres van onze juridische hulpverlening. Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor de aanbeveling en dat je dit met ons hebt gedeeld.
Het Webcareteam van DAS

Toen mijn zaak eenmaal in behandeling was , was het contact goed. alleen heb 3x terug moeten bellen na een maand doorlooptijd of ze alstublieft mijn zaak in behandeling wilde nemen want had echt... Toen mijn zaak eenmaal in behandeling was , was het contact goed. alleen heb 3x terug moeten bellen na een maand doorlooptijd of ze alstublieft mijn zaak in behandeling wilde nemen want had echt antwoorden nodig ivm deadlines van de nieuwbouw . wat ik ook duidelijk had aangegeven. De zaak leek 2x in het vergeet potje terecht te zijn gekomen. maar nogmaals,toen de zaak eenmaal in behandeling was genomen. Was het contact echt goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review en bedankt voor de terugkoppeling.
Ik hoop dat we je de volgende keer sneller van dienst kunnen zijn.
Vriendelijke...
Ik hoop dat we je de volgende keer sneller van dienst kunnen zijn.
Sacha

Uitstekend

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie score. Vijf sterren maar liefst. Daar worden we heel blij van. Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling.
Het Webcareteam...