Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Unsatisfactory, definitely didn’t help with my case. My specific questions were not answered clearly and I couldn’t trust the answers after the doubt and contradictory information given. English... Unsatisfactory, definitely didn’t help with my case. My specific questions were not answered clearly and I couldn’t trust the answers after the doubt and contradictory information given. English communication problematic. My preferences in the contract not taken into account in the advice given, very general answers.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Good afternoon, I am sorry to read that the handling of your case did not meet your expectations. If desired, you can submit a complaint about this via our website:... Good afternoon, I am sorry to read that the handling of your case did not meet your expectations. If desired, you can submit a complaint about this via our website: https://www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling.
Kindly Regards,

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dankjewel voor het delen van de 8-punten beoordeling en voor je aanbeveling!

Zie eerdere antwoorden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je zaak niet het verwachte eindresultaat heeft opgeleverd.
Indien gewenst kun je hierover via onze website een klacht...
Indien gewenst kun je hierover via onze website een klacht indienen:
Het Webcareteam van DAS

Al met al heeft het twee jaar geduurd voordat de verzekering over de brug kwam. Maar door de juridische bijstand van DAS is het nu gelukkig afgesloten

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, gelukkig is het dankzij onze hulp uiteindelijk goed gekomen! Hartelijk dank voor de 5-sterren en voor het delen van deze mooie review.
Het...
Het Webcareteam van DAS

Ligt niet aan de hulp van DAS maar aan de gemeente. Vriendjespolitiek

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat goed dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor het delen van je 5-sterren beoordeling en voor je aanbeveling.
Het Webcareteam...
Het Webcareteam van DAS

Zeer goede hulp! Zeer adequaat en persoonlijk gevoel.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een prachtige woorden geef je ons! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over de hulp die je gekregen hebt. Een 10 voor onze dienstverlening, daar worden we erg blij van😃 Vind... Goedemiddag, wat een prachtige woorden geef je ons! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over de hulp die je gekregen hebt. Een 10 voor onze dienstverlening, daar worden we erg blij van😃 Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met mijn collega die je heeft geholpen? Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.

Goede ervaring

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van deze mooie review, de 8-punten beoordeling en de aanbeveling!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie 5-sterren beoordeling!
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Het...
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Het Webcareteam van DAS

Veel te lange wachtrijen als je naar DAS belt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Je mening is belangrijk voor ons.
Het is inderdaad momenteel drukker dan gebruikelijk. Onze excuses...
Het is inderdaad momenteel drukker dan gebruikelijk. Onze excuses voor de langere wachttijden.
Joke
Het Webcareteam van DAS

Over de laatste zaak kan ik weinig zeggen, omdat er alleen email contact is geweest .
Het betrof een auto ongeluk waar ik n iet schuld aan was.
De zaak ervoor was een arbeids conflict,en...
Het betrof een auto ongeluk waar ik n iet schuld aan was.
De zaak ervoor was een arbeids conflict,en daar ben ik zeer goed in geholpen door de jurist.
Zoals ik al eerder vermeld heb is het een goed gevoel dat je word bijgestaan als j in de problemen komt .
Ik krijg waar voor mijn geld,en ben zeer tevreden met jullie hulp.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Joke