Wendolien

Dans Center Fokker lijkt alleen voor het geld te gaan, niet voor z'n klanten. De danslessen lijken een ondergeschoven kindje te zijn ten opzichte van zaalverhuur. De vloer is vaak vuil en veel te glad. Dit levert vaak gevaarlijke situaties op. Met klachten wordt nauwelijks wat gedaan. De belofte van een extra dansles wegens de ongemakken van de dansvloer, wordt later zonder overleg en zonder duidelijk opgaaf van reden ingetrokken. Er valt dus geen afspraken te maken met Danscenter Fokker.

We zijn regelmatig bij het dansbuffet geweest. Helaas was het eten de laatste keren veel te zout.

Het is vaak erg warm in de zaal, zowel beneden als op de eerste verdieping. Er zijn airco's geinstalleerd, maar die staan vaak uit. Omdat we dan meer zullen drinken?

De prijs voor een glas fris is hoog. Er zit vaak niet eens prik op.

De danslessen van Sylvia zijn geweldig! Daar halen we heel veel plezier uit. Jammer dat Sylvia vanuit Danscenter Fokker veel weerstand krijgt, want Sylvia geeft de gehele dansschool power en brengt de de dansschool weer op niveau. Talent zou moeten worden gekoesterd.
Mijn partner en ik begonnen dit dansseizoen bij Goud. Helaas ervoeren wij, net als het jaar daarvoor bij Zilverster, dat de enkele paren die wat minder goed dansen het tempo van de lessen bepalen voor de gehele groep. Wij verveelden ons behoorlijk. Daarom zijn we snel naar de Topklasse groep gegaan op aanraden van Sylvia. Bij Topklasse hebben we echt heel veel geleerd. Volgend seizoen gaan we heel graag verder bij Sylvia.

De vrije dansavonden op de woensdag vorig jaar waren voor ons echt een hit. Echter vanwege de negatieve ervaringen het afgelopen dansseizoen trekt het ons nu een stuk minder om te gaan.

Waarmee zijn wij u van dienst geweest?

Danslessen, Dans activiteit

Score voor Dans Center Fokker: 2.5/5