Verloop van dienst

Jan Willem

Erg fijne ervaring met het opknappen van het dak van onze jaren 30 woning - en daarmee een aanrader. Over de telefoon erg vriendelijk, helder over de aanpak en op korte termijn een afspraak om het dak te bekijken. Bij het bekijken van het werk werd grondig geïnspecteerd, ik als klant betrokken om te komen kijken wat er aan de hand is en wat de mogelijkheden zijn om hier mee om te gaan. Kostenplaatje was ook direct helder en we hebben elkaar gelijk de hand kunnen schudden om na het weekend al de werkzaamheden uit te voeren.

En doordat onze plannen nog iets wijzigden in het weekend, veranderde de werkzaamheden aan het dak ook (werd wat minder). Maar dit was totaal geen probleem, dus daar werd erg flexibel mee om gegaan.

De werkzaamheden zijn zojuist afgerond en ik kan niet anders zeggen dan dat het er erg goed uit ziet en we met een gerust hart de winter in kunnen. Dank voor jullie professionele, vriendelijke en snelle werk en tot volgend jaar (dan komen ze de schoorsteen vegen en tegelijk het dak even controleren).
, vervolgens bij bezoek om het dak te bekijken erg

+ meedenkend
+ flexibel
+ vriendelijk
+ professioneel
+ geen werk aansmeren dat niet nodig is

Het filmpje dat werd gemaakt bij inspectie had ik achteraf gezien wel willen hebben, maar was ik vergeten te vragen en inmiddels van de telefoon verwijderd. Kleinigheidje, maar wellicht goed om deze te vragen of de klant deze wil hebben.

Score voor Dakrenovatie Expert: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
onderhoud dak