Daphne v.d. Broeke

Kwaliteit, snelheid, communicatie ben ik helemaal tevreden over en ik vond het erg fijn hoe je meedenkt met de lay out.
Bij het ontwerptool is het lastig om goed de binnenkant te zien, omdat deze gekanteld is, daardoor zijn de verhoudingen van de lettertypes niet goed te zien. Zou fijn als je deze naast gekanteld ook verticaal kan bekijken. Dat had mogelijk één of 2 proefdrukken kunnen schelen. Het verbaasde mij dat de proefdruk maar 1 keer 1 euro was.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste familie,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
Alle ontwerpen kunt u per pagina beoordelen en aanpassen in de ontwerptool.
Daar staan de pagina's niet gekanteld. In het 3d voorbeeld wordt het ontwerp digitaal in 3d getoond om een beeld te krijgen van het totaal. Deze afbeelding dient niet om alles goed te controleren. Dat kan inderdaad beter in de ontwerptool.
Het klopt dat we een aanbiedingsprijs hebben voor de eerste proefdruk. Voor 1,- drukken we de kaart op maat, ontvangt u papier en envelopstalen en natuurlijk wordt deze ook naar u verzonden. Helaas kunnen we deze service maar een keer aanbieden, want dit ligt al ver onder de kostprijs.
U kunt ons zeven dagen per week bereiken voor overleg - we adviseren en denken graag met u mee!

Score voor Daglief | Rouwkaarten: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
rouwkaarten of dankbetuigingen: rouwkaart