o

Ik vind de ontwerptool een beetje beperkt. Bijvoorbeeld, als ik het kaartje in beeld vergroot tot 120%, dan vallen boven- en onderkant buiten beeld, maar ik zie geen scroll-balk verschijnen, dus ik kan de boven en onderkant dan niet bekijken. Ik heb weinig ervaring met dit soort tools, maar ik heb wel eens fotoboeken gemaakt waar ik makkelijk meer mogelijkheden had dan op deze site. Overigens ben ik heel goed geholpen en is het kaartje erg naar onze wens geworden, dus een groot probleem was het niet.
De levering was supersnel, en de verpakking was keurig in orde.
Het invullen van deze review kan niet anoniem, zie ik in de volgende bladzijde, ook als ik klik op 'anoniem versturen' moet ik toch mijn e-mail adres invullen, dat lijkt mij niet de bedoeling?

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen te delen wat u wel en niet goed vond gaan.
Als u het ontwerp op 120% bekijkt kunt u via klikken en slepen de andere gedeelten van het ontwerp bekijken.
Een beoordeling achterlaten kan zeker anoniem.
Uw mailadres wordt gevraagd zodat het systeem u automatisch een bevestigingslink kan sturen. Pas na klikken op de link wordt de beoordeling geplaatst.
Heel fijn om te lezen dat u verder heel tevreden was.
Hartelijke groet,
Team Daglief

Score voor Daglief | Rouwkaarten: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
rouwkaarten of dankbetuigingen: bedankkaartjes