corinne de Boer

Ik heb reeds eerder kaarten laten maken bij Daglief. Daar toen zeer tevreden over, met name over het telefonisch contact en de advies wat we kregen. Daardoor erg mooie kaarten. Dit keer hebben we ook weer prettig telefonisch contact gehad. Omdat we een eigen tekening hebben gebruikt was hebben we extra betaald om de kleur op te frissen en lijnen recht te zetten. Bij aflevering bleek er een streep door het drukwerk te zitten. Dit hebben wij niet gezien op een laptop. Daar hadden ze ons tijdens het telefonisch contact op moeten wijzen. Op nieuw gedrukt en toen kon de streep wel weg. €163 extra betaald voor nieuw druk werk. Schandalig. Ze hadden het moeten melden Want daar hadden we extra voor betaald. Duur grapje zo!!

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste familie,
Hartelijk dank voor uw reactie. Heel fijn dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te plaatsen. Hiervan kunnen wij alleen maar leren. Wij vinden het heel erg vervelend dat u teleurgesteld bent in de service. We hebben elkaar inmiddels ook telefonisch nog even gesproken en heb ik u een aantal voorstellen gedaan in tegemoetkoming.
Onze ervaring is iets anders dan de uwe:
U vroeg om van een ingescande tekening met lichtgele vogels de kleur op te frissen. Dit hebben we voor u uitgevoerd. U heeft dit goedgekeurd en de bestelling geplaatst.
Achteraf bleek dat u niet op de hoogte was van verschillende lijnen in de tekening zoals u deze zelf naar ons had gestuurd. U was van mening dat wij deze lijnen als ongewenst op hadden moeten merken. Echter deze lijnen leken potloodlijnen en vielen ons net zoveel (of weinig) op als u. U had dit tenslotte zelf ook niet opgemerkt toen u de ingescande tekening naar ons mailde, toen u de nieuwe variant goedkeurde en toen u het ontwerp in uw collectie goedkeurde.
Wij zijn u tegemoet gekomen door kosteloos de tekening te bewerken en met spoed nieuwe kaarten te drukken. Wij dachten dat dit naar uw tevredenheid was. Deze beoordeling kwam dus ook onverwacht voor ons.

Score voor Daglief | Rouwkaarten: 0.5/5
Zou je DAGLIEF aanbevelen? Nee
rouwkaarten of dankbetuigingen: rouwkaarten.