Bert en Ivon Mourik

Beste Kim,

Afgelopen 18 feb hebben wij in Almere jouw korte infomiddag Bevallen bijgewoond en ondanks dat wij pas op 11 maart a.s. waren uitgerekend, diende onze Casper zich slechts een weekje later al aan...! Helaas kwam het bij ons neer op je afsluitende alinea over wat er gebeurd als het misschien niet allemaal gaat zoals je hoopte. Het werd een spoedrit met de ambulance en een vacuumverlossing, maar gelukkig allemaal met goede afloop.
Zonder jouw informatie geloven wij dat we niet zo kalm hadden kunnen blijven die dag.
Nu was het een zeer heftige ervaring, maar voor wat het was had het niet ‘beter’ kunnen verlopen.
Wij waren kalm en wisten zo ongeveer wat ons te wachten stond en dat heeft enorm geholpen om alles tot een goed einde te brengen.
Onze Casper had een wat moeilijke start en is piepklein, maar verder nu kerngezond en wij nu trotse ouders!
Dank je wel en voor iedereen die alles wil weten over deze bijzondere periode in je leven; ga naar Kim en zij zorgt ervoor dat je voor een hoop minder verassingen komt te staan.
Top!

Welke cursus hebben jullie gevolgd?

1 daagse cursus

Score voor Cursus Bevallen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: